Saturday, January 5, 2008

Julge venna rind on rasvane! :)

Täna käis vend külas. Oma järjekordse naisega. :)
Ega ma teda naljalt kahte korda järjest polegi ühe ja sama naisega näinudki :). No eks ma nüüd näen teda ka suhteliselt harva, korra aastas ehk. Siis kui juhtub kodumaale tulema.

Kui ta abieludes oli, siis ikka sai küll sama naisega (abikaasaga, noh) nähtud küll rohkem kui korra, aga edasi on tõesti nii olnud, et arvepidamine on segi läinud. :)
Ja naisi on tal olnud kaugelt rohkem, kui meie neid näinud oleme! :D:D:D

Aga ega ma teda sellepärast hukka mõista.

Kui ma varem küll väikese võõristusega neid vahetusi vaatasin, siis nüüd saan aru, et tegelikult ongi elu ju piisavalt lühike selleks, et ennast vaevata suhtega, mis mingit rahuldust ei paku ja aina probleeme tekitavad. Ehkki ma ise ei ole vist päris sellest puust ;), siis aru saan sellest nüüd paremini küll.

On selles arusaamises ehk ka pisut kadedust, et ma ise ei ole julge vajadusel niisuguseid otsuseid tegema?

No comments: