Thursday, January 24, 2008

Pole kerge olla staari abikaasa! :)

Kui me rääkisime sellest, et mul hakkavad proovid õhtuti pikale venima ja töö käib mitme asja kallal, siis mees ohkas ja ütles just nii: "Ega staari abikaasa pole kerge olla!" :D

Ei ole muidugi. Ja ma isegi mõtlesin, et jube lugu, kui ta nüüd nii suurt huvi mu tegemiste vastu tunneb, et tahab kõike ka vaatama tulla - oh õudust! Mida ta siis mõtlema hakkab!?! Seal see siis on - kui ei käinud vaatamas, siis heitsin ette, et ei käi, aga nüüd, kui ta mu tegemiste vastu huvi tunneb, siis olen mures, mis sellele järgneda võib... :D:D:D Millal inimene küll rahul on?! Mitte iialgi! :D
Mure on ka arusaadav, kui Suur Juht ja Õpetaja oma pöörasemast pöörasemad ideed ellu tahab viia....

Ooooooh, ei, ma parem ei mõtle neile asjadele ja loodan, et miski kuidagi laheneb.
Asi ei saa ometi olla nii hull, nagu mulle praegu tundub!

5 comments:

Anonymous said...

aga las ta tuleb ja vaatab. mina oleksin meelitatud, et mees mu asjadest huvitatud on :) vahva ju!

valgeseelik said...

Eh, eks ma muidugi olen rahul, aga no lihtsalt ma teen seal võib-olla selliseid asju, mis mehele ei pruugi meeldida:D:D:D
Muidu oli mul alati piinalik öelda, kui küsiti, et nooh, kas mees ja lapsed ka tulevad vaatama - siis pidin mina alati ütlema, et oh, meest küll ei huvita....
Nüüd enam pole põhjust nii öelda, ma loodan:)

AlaR said...

eeeh... küll on hea , et ma staar ei ole :) samas... noh, küll on hea, et ma ilgelt tolerantne olen :) ja millepärast ma ikka oigama peaksin :P
aga kui nüüd tõsine olla (nii umbes pool minutit), siis on mul hea meel. tead isegi, miks :P otsuste vastuvõtmine on raske, aga kasulik :)

Kristiina said...

Jospel, kas sul peaks olema põhjust muret tunda, kas Valgeseelik ikka piisavalt korralikult proovides käitub? Või mille pärast sa seal oigadki?
;D

AlaR said...

kuss, Kris :P
ja no ikka tuleb sõprade pärast muret tunda ju :P

(jääb parem vait :P)