Sunday, November 18, 2007

Pühakojas ehk vana arm ei roosteta

Võiks öelda, et käisin täna pühakojas.

Millegipärast tuli selline võrdlus, kui vaatasin kokkutulnud inimesi ja innustunud lektorit, justkui oleksin ma pühakojas ja kuulaksin taevase väe esindajat maapeal. :)

Võrkturustust võibki tegelikult lugeda omamoodi usuks ja sellele pühendunud inimesi usklikeks, kes jäägitult on veendunud antud firma toodete headuses ning külvavad oma usku uskmatute sekka.

Minu jaoks polnud jutus midagi uut, olen sellega varem kokku puutunud ja kõnealuseid tooteid kasutanud.

Pole midagi öelda, keha mälu on päris võimas asi, meelde tuli toonane väga hea tervis ja super-enesetunne. Ehkki ma olin lihtsalt kuulamas, arvamata hetkekski, et ma sellesse taas sukelduksin, ikka hakkas peas väike kelluke helisema ja kiusatus tekkima. :)

Nõrk naisterahvas nagu ma olen.... :) Alati aldis kiusatustele järele andma! :)

Aga vaadates seda meeletut rahvamassi, kes kõik innustunult ja pühendunult uusi inimesi värbasid ja oma imelugusid rääkisid, tekkis mul ikkagi vastumeelsus.

Kuigi vaieldamatult ON tegu väga heade ja kvaliteetsete toodetega ja oma kogemus on parim reklaam, aga ikkagi ei meeldi mulle see värbamisprotseduur - ma ei taha kedagi ekstra hakata meelitama ja moosima, minus endas tekitab see vastumeelsust ja mulle jääb seetõttu mulje, et teistes inimestes ka.

Ja ometi tahaksin ma jagada inimestega oma positiivseid kogemusi ja teistelegi vaid parimat soovitada. Kui keegi minu juhusliku jutu peale leiab, et tahab ka neid kasutada ja sellega tegelema hakata, siis on kõik okei.

Aga vägisi seda teha mulle ei meeldi. Mingi äriinimene ma ei ole - kahjuks. See on küll juba mitmeid kordi läbi proovitud. No ei ole, tee või tina! :) Mõte võib ju hea olla, aga kuna äritegemine mind ei huvita, siis ei taha ma seda teha ja seetõttu ei edene sellised asjad minu käes.

Mis ei tähenda, et ma ei tahaks kõnealuseid tooteid kasutada. Kasutada võin. Heameelega. Ja mõte käib seda rada, et ilmselt teen seda. Sest tervisetooted mulle meeldivad ja alatasa tarbin ma midagi, mis organismi kosutaks.

Aga ise mingit liini ajada ei taha.

No comments: