Saturday, November 24, 2007

Avarii

Teel nägime avariid.
Kolm korralikult mõlkis autot ristmikul, politsei ja kiirabi. Kohalolnule tuli veel mitu kiirabiautot lisaks, ilmselt oli kannatanuid rohkem.

Kõik möödasõitjad aeglustasid sõitu, igaüks püüdis võimalikult täpselt aru saada, mis oli juhtunud, kui palju kannatanuid...
Loodan, et kõik mõtlesid ka oma sõidustiilile ja püüdsid korralikumalt sõita.

Sellised asjad mõjuvad igal juhul rusuvalt.
Ise võid ju väga korralikult sõita, aga sai ei või iial teada, kuidas teised sõidavad ja oma hooletusega ohtliku olukorra või avarii võivad tekitada.

Liiklus on nii kohutavaks paisunud, autosid meeletult, kogemusteta juhte palju, liiklusummikud, närvilised juhid niigi närvilises liikluses vahele trügimas ja ohtlikke situatsioone tekitamas...

Ja muide - jalakäijad, kes ei kanna helkurit, palun istuge ise autosse, sõitke pimedal maanteel ja vaadake, kui nähtav on ilma helkurita jalakäija!
Kas inimesed tõesti arvavad, et nad on autotulede valguses ülinästi märgatavad?!
Jätke endale meelde - TE EI OLE TEEPERVEL ILMA HELKURITA KÕNDIDES NÄHTAVAD!

Päris kohutav, kui vastutustundetud ja hoolimatud on inimesed!

Ei, ma ei tahaks küll ise autoga sõita!
Minusugust hullu veel hullumeelsesse liiklusesse juurde vaja!

Mina olen sõidu ajal unistaja. Jään mõtlema ja võin rahumeeli tähelepanuta jätta liiklusmärgid, sõita punase tule alt läbi või ristmikul teed mitte anda.
Parema meelega usaldan juhtimistöö kogenud autojuhile, kellega on turvaline sõita, ja unustan ennast unistama.

Igal juhul on liiklus pisutki turvalisem, kui mina olen kõrvalistuja, mitte roolikeeraja. :)
Nii et mina olen oma panuse andnud turvalise liikluse heaks! :)

No comments: