Monday, November 5, 2007

Esmaspäeva hommik

Ootamatusi sajab igast kandist. Esimene pauk kohe tööle tulles. Mind häirib, kui ümberkorraldusi tehakse viimasel hetkel ja väga kiiresti on vaja tehtud plaanid nullida ning ümber häälestuda hoopis teisele lainele.

Sedapuhku polnud siiski veel kõige hullem variant, oleks võinud ju kehvemini minna. :)

Öösel sain kella kahe ajal voodisse, aga veel kolm läbi olin ärkvel, und ei tulnud ega tulnud, samamoodi nagu mõni öö tagasi pärast huvitavat hilisõhtust vestlust, aga seekord oli unetus tingitud peol joodud kohvist, mida ma vaatamata hilisele kellaajale mitu tassi sisse kaanisin.

Uni oligi pinnapealne, tundus, et ma polegi maganud, ometi olen nii reipa olemisega, justkui oleksin maganud 12 tundi järjest ülimalt kosutavat und. Kummaline.

Tean, et pean hakkama oma tööasju korraldama, aga tahan veel mõne minuti enda jaoks. Muidugi oleksin võinud ju nädalavahetusel kindlad asjad paika panna, aga ma ei suutnud töölainele häälestuda, liiga palju oli muid mõtteid peas, töö sinna küll enam ei mahtunud... :)

Nii - ja nüüd otsustavalt tööle!

No comments: