Wednesday, November 28, 2007

Kõrvalnähud

Haige olemisele kaasneb kohustuslik tablettide neelamine, aga see tekitab minus väga paha enesetunde.
Ma kirjutangi enne sissekande ära, sest siis, kui ma rohud ära võtan, on mul nii paha, et pean voodis pikali olema.

Ma ei ole ju ometi mingi ekstra-nõrguke???
Algul ei tahtnud ma uskuda, et rohud mu niigi kehva enesetunde veel kehvemaks teevad, peaks ju ikka hoopis vastupidi olema!

Aga seda korduvalt täheldades võtsin välja kasutusjuhendid, mida ma targu kunagi ei loe, et mitte endale sugereerida, milliseid kõrvaltoimeid ma tablettide neelamise järgselt tunnen. :)

See on ju tuntud tõde, et niipea kui kusagilt mõne haiguse sümptomeid loed, siis millegipärast koheselt tundub, et sul on needsamad sümptomid... :):):)

Aga - siin see on:
iiveldus, oksendamine, kõhulahtisus, kõhuvalu, peavalu, pearinglus, krambid, unetus, närvilisus...
TULE TAEVAS APPI! JA SEE POLE VEEL KÕIK!

Maksa transaminaaside taseme tõus ja hüperbilirubineemia,
kudede paikne turse,
rasked nahareaktsioonid,
toksiline epidermolüüs,
maitsetundlikkuse häired,
sapipaisust tingitud nahakollasus, teatud neerupõletik,
maksa- või neerupuudulikkus....

Kas te veel imestate, miks ma end jätkuvalt halvasti tunnen???!!! Ja miks ma veel paranema ei hakka???!!!!
Mina küll enam ei imesta... :):):)

7 comments:

joodikupoeg said...

Aga ma ju palusin Sul mitte lugeda?! Palun kuula vanemate inimeste sõna, saad rutem terveks:)

kukupai said...

Mis pagana tabletid need niisugused on, mis rohkem kahju kui kasu teevad, mitte ei saa aru.
Ma ise olen väga kehv tabletivõtja, ikka jääb kuur poole peale...

valgeseelik said...

Kulla Joodikupoeg, Sa palusid mul NETIST hädasid mitte otsida, ravimite kasutusjuhendist ei rääkinud Sa sõnagi... !!!! :):):) Netist ma ei otsinudki ju... nii et kuulasin Su sõna küll;););)

Kulla Kukupai, tegelikult teevad ju absoluutselt KÕIK ravimid vähese kasu kõrval ka rohkesti kahju.
Vanasti mulle meeldis mu isa ütlus, et kõik rohud on mürk ja mingil ajal vastavalt sellele käitusingi, lapsena haiglas olles viskasin seda juhist järgides ka tabletid vetsupotist alla...
Ega ma ei arva, et ma siis õigesti tegin :), nüüd olen ravimite osas kahjuks (??) kohusetundlikum.

Pigem olen siiski selle poolt, et enda tervise heaks peab ise ennetavalt toimetama, eks ma nüüd "naudin" praegu "mittetoimetamise" vilju...

Aga ma kavatsen selles osas end kardinaalselt parandada. ;)

jospel said...

hmm... kavatsed edaspidi kõik tabletid jmt möllu käibelt eemaldada, et haige olles paha ei oleks? :P teed apteekidele pommiähvarduse? :)

aga üldiselt kipub nii olema jah, et paljudel ravumitel on ebameeldivad kõrvalmõjud. sellest peaksid oma arstiga rääkima, alati on olemas ka alternatiivsed vahendid, kas siis mingite teiste ravimite vmt näol. omast käest tean, kuigi haige olen kaks korda kümne aasta jooksul...

sa juba terveks, Sinust on peris kahju kohe...

valgeseelik said...

Aitäh, Jospel! Ei usu, et ma nii agressiivseks muutun, et pommiähvardusi tegema hakkan;) (kui just tablettidel sellist lisakõrvaltoimet ei ole! :D), aga olen ise ka selle poolt, et mida vähem ravimeid, seda parem, mida vähem vaja arstide vahet joosta, seda parem.
Hea on see, et täna ma enam neid jubedaid tablette ei pea võtma, nii et olen vist õnnelikult üle elanud kõik kõrvalnähud ja otsenähud, nüüd on ehk lootust ka paranemisele...?:) Ikka tasapisi, ikka tasapisi... :)

Mul on juba valminud alternatiivplaan, et ma ülejäänud elu jooksul, niipalju kui mulle neid elupäevi antud on, enam ei haigestuks!;)

joodikupoeg said...

Kuidas hommik? Näh, mul unus igahommikune võtmata ja kohe kõrvalnähud;) Avalda aga avalda mulle ka see salaplaan, ma pean kah veel pikemat aega elus püsima!

valgeseelik said...

Oi-oi, Joodikupoeg, Sul on juba rängad kõrvalnähud??!! Ja seda ilma ravumitetagi??? :)
Raske juhus, raske juhus! :)

Jajaaa, Sul on vaja veel pikka aega vastu pidada ja mul on endal kah kaval plaan kaua ja õnnelikult elada, aga
see haigestumisvastane plaan on nii salajane, et seda ei julge kohe avalikult väljagi hõisata... ;):D