Saturday, December 8, 2007

Milline ma tegelikult olen

Tänane laupäev on möödunud taas blogide seltsis. Aitäh kõigile, kelle blogi avastasin ja meeldivaid emotsioone kogusin. :)
Paranormaalse blogi sundis mind matemaatikaga tegelema :) ja tänu sellele sain enda kohta mõtteainet. :)
Algselt tegin selle enda jaoks ära ja ei arvanudki, et seda siia üles peaksin riputama, aga kuna Tiia oli seda teinud, siis järgisin tema eeskuju:) Aitäh, Tiia! :)

Niisiis: minu esimene väljakutse (tähistab võimalikku probleemi esimeses elupooles) on tähistatud nr. kolmega:

Väljakutse nr. 3 näitab kalduvust sel eluperioodil oma andeid raisata ja üritada teha korraga liiga palju asju. Sul võib olla elav kujutlusvõime ja annet sõnaseadmisele, aga sa leiad efektiivse eneseväljendamise raske olevat. Kuigi sa tead, et peaksid looma sõprussuhteid ja olema suhtlevam, kaldud sa olema pigem eraklik ja kogu aeg kaitsepositsioonil. Sul on annet kirjutamiseks, näitlemiseks või kõnelemiseks, aga sul on vastumeelne end siduda mõnega nendest tegevustest, sest sulle ei meeldi võimalus saada kriitika osaliseks. Sa väljendad ennast pigem negatiivselt, varjates oma andeid häbelikkuse maski taha. Sa pead proovima arendada end sotsiaalses ja loovas mõttes. Sul on raske lihtsalt lõdvestuda ja mõnusalt aega veeta.

Minu märkus - vastab tõele. Koolipõlves olin pigem kodus raamatute lugeja ja päevikute kirjutaja kui sõpradega väljas kolaja. Ja mul polnudki palju sõpru, kõige rohkem käisin pinginaabriga läbi. Kõige rohkem usaldasin oma päevikut.


Minu teine väljakutse (
tähistab võimalikku probleemi teises elupooles) on nr. 2:


Väljakutse nr. 2 näitab, et sa oled tõenäoliselt äärmiselt tundlik ja pulbitsed tunnetest. Sul on raske inimestega töötada, sest sa kardad, et sind kritiseeritakse või, veelgi hullem, ignoreeritakse. Sa kahtled endas küllaltki palju ja kaldud alailma muretsema selle pärast, mida teised sinust arvavad. Ka kipud sa kasutama tundelisust negatiivses mõttes. Kasutades tundelisust positiivses mõttes, võib sellest saada sinu tugevus, mis lubab sul tunnetada selliseid asju, mida teised harva märkavad. Aga selles eluetapis on sinu jaoks raske olla endas kindel ja teha otsuseid. Sa hoidud võimupositsioonidest ja vastutusest. See võib olla tarkuse kogumise periood, sest sa oled kannatlik ja pöörad tähelepanu detailidele. Proovi mitte võtta asju isiklikult. Sõprussuhted on sel ajal sulle äärmiselt olulised ja pakuvad sulle suurt rahuldust. Austa oma annet teha kompromisse ja kasva vaiksel moel. Ära lase end detailidest pimestada ega takistada ennast nägemast tervikpilti.

Minu märkus - vastab tõele. Mul on arenguruumi.


Aga peamine väljakutse (
võib aga probleeme tekitada terve elu jooksul) on minul tähistatud nr. ühega ja ütleb järgmist:


Nr. 1 väljakutse näitab, et on inimesi, kellel on sinu üle tugev, domineeriv mõju, ning tõenäoliselt on nendeks kas sinu vanemad või sellised inimesed, kellega sa võistled. Nr. 1 väljakutseks on püüda mitte olla see, kelle üle valitsetakse, aga samal ajal mitte valitseda ise kellegi üle. Nr. 1 väljakutse puhul on äärmiselt oluline kontrollida oma ego ja vältida individuaalsusega kaasnevaid negatiivseid mõjusid. Valeuhkus, upsakus ja egoism on need, mille suhtes sa peaksid ettevaatlik olema ja ennast kontrollima. Oled praegu sellises eluetapis, kus sa õpid ennast usaldama ja lahendama probleeme iseseisvalt. Õpi usaldama oma mõistust, vältides samas teistega vaidlemist.


Minu märkus - püüan hoiduda upsakusest, valeuhkusest ja egoismist. Sageli arvatakse esmamulje põhjal mind uhkeks ja upsakaks, minul on aga tegu hoopis häbelikkuse ja tagasihoidlikkusega... :)
Ja tegelikult tahaksin ma rohkem usaldada oma sisetunnet, mida ma sageli ei usalda, arvates seda valeks, elu näitab, et võiksin usaldada.
Nüüd tuleb välja, et võiksin ka mõistust usaldada, järelikult ma polegi nii rumal??:):):)
Ja vaielda mulle ei meeldigi, hea on avaldada oma arvamust ja kuulata teiste arvamusi.



Hiina numeroloogia ja KUA numbri järgi olen selline:


Number 4 Hsun

Number 4 KUA põhielement on samuti puu ning isiksuseomadused sarnanevad KUA number kolmega: neil on puu tugevusega võrreldav jõud ning samas lilleõrn loomus. Need inimesed on väljapoole elavad, energilised, näitlejameisterlikud ning neil on väga hästi arenenud eetikameel. Number 4 KUA esindajatele meeldib väga reisida. Soodsad ja õnnetoovad värvid on must, hall ja sinine. Valesti elades võivad need inimesed kannatada reite ja puusade talitlushäirete all.


Minu märkus - eks ole hästi öeldud? See esimene pool just... ;) Reisimise kohta ei oska midagi öelda, sest ma pole eriti palju reisinud, kui ma seda proovida saaksin, siis teaksin öelda, kas meeldib või mitte. :)



Veel ütleb Paranormaalne:

Läbi viidud uurimuse tulemusena selgus teatud sõltuvussuhe kohvi ja inimese iseloomu vahel. Selle põhjal, millist kohvi te eelistate, võib öelda, kes te olete…

Jahvatatud kohv suhkruta

Teil on tugev iseloom, te ei karda vastutust ega häbene oma vigu.



Minu märkus - oma vigu ma julgen tunnistada küll, kellel siis vigu poleks! :) Minul küll on ja kindlasti hulgim! :)
Kas mul just tugev iseloom on, ei tea... Aga ma olen kannatlik ja üsna kõrge taluvuspiiriga (enda arvates....), ja kui on vaja midagi ära teha, siis teeme, pole vaja pikalt selle üle arutleda, seega vastutust nagu kah ei pelga.... välja arvatud oma elus, kus ei julge teha kardinaalseid otsuseid... Aga ehk saab selle ka panna vastutuse alla - vastutus oma pere eest? :)


Vaat siis, selline inimene olen. Ehk saab mõnigi minust selle kaudu parema pildi ja loodetavasti innustust ka enda kohta Paranormaalse blogist järele uurida, milline ta on. Edu teile!

Aga Sulle, Paranormaalne, suur aitäh huvitava materjali eest!

No comments: