Wednesday, May 7, 2008

S...sis... sistiilne....

Täna küsiti minult, et kuidas ma oskan nii stiilselt riietuda, mind olevat väga hea vaadata - alati kõik sobib omavahel ja on kooskõlas.
Seda oli kena kuulda. Seda enam, et küsijaks oli meesterahvas. Tavaliselt mehed ei väljenda kiitust niimoodi. Ainult ühte meest olen kuulnud sellises stiilis komplimente tegevat.

Riietumine on minu jaoks põnev protseduur, sest ma ei saa eelmisel õhtul valmis mõelda, mida ma järgmisel hommikul selga panen, ma ju ei tea, milline meeleolu on mul hommikul, milliseid värve ma tahan enda ümber näha, milliseid aksessuaare...

Nii ma siis seisan hommikuti oma garderoobi ees ja mõtlen, mida ma tahan. Vahel on see päris aeganõudev.
Mõnikord panen ühed rõivad selga, aga mingil põhjusel need ei sobi - kas pole meeleolu või ei sobi riietusesemed omavahel või pole värvid õiged.
Siis katsetan midagi muud. Ka see ei pruugi sobida.

Vahel proovin niimoodi kolm-neli komplekti rõivaid, enne kui leian midagi selleks päevaks sobivat.
Ja aksessuaarid peavad paigas olema. Ja sobivad kingad. Ja sobiv kott. Ja loomulikult sobivad sukkpüksid!
Riietus võib olla väga lihtne ja konkreetne, aga kui on mõni võluv lisand või aksessuaar, siis annab see vajaliku aktsendi.
Minule meeldib sukkpükstega rõivastust ilmestada, see annab huvitava tulemuse.

Loomulikult ei ole mul kõike, mida ma ise täiuslikkusena enda ümber näha tahaksin, aga ma annan olemasolevate võimaluste juures parima.
Paistab, et see on õnnestunud. :)

Ma ei arva, et väline on kõige tähtsam, aga kui tead, et kõik on korras, annab see ikkagi hea enesetunde.

Veel oli tänane kompliment, et ma olevat väga "matemaatiline" - ringid, rombid, kolmnurgad must-valge kombinatsioonis. :)
Päris põnev, mida märgatakse ja kuidas nähakse. :)
Ise poleks osanud end selle pilguga vaadatagi. :)

Ei maksa sellest jutust arvata, et ma ainult sellele mõtlengi, mida selga panna ja kuidas silmatorkav välja näha. Palju olulisem inimese juures on tema isiksuseomadused ja see, mida ta seestpoolt kiirgab.
Sisemine rahu ja jõud teeb inimese ilusaks, olgu tal seljas mis tahes.

Aga hoolitsetud inimest on lihtsalt kena vaadata.

Ja nagu ma ütlesin - enesetunne on märksa parem, kui kõik omavahel hästi sobib ja mugavalt seljas istub.

Kena, kui seda märgatakse ja ka öeldakse. Sellest on ainult rõõmu.
Aitäh julgetele!

No comments: