Sunday, May 11, 2008

Naljahammas

Olen mõelnud, kui väga on mul vedanud, et mul on nii hea huumorisoonega mees. Temaga on tõesti lõbus, kogu aeg saab nalja.
Ei kujutaks ette mõnd kuivikut, kes ise nalja ei tee ja naljast aru ka ei saa.

Alati, kui meil jälle mingi teema käsil on ja ta selle kohta vaimukalt reageerib või ütleb, siis mõtlen, et pean selle meeles ja kirjutan üles, aga no ei jää meelde!:D
Ja neid on pidevalt ja järjest, nagunii ei jõuakski kõike meeles pidada.

Muidugi, vahel ajab ta närvi ka oma naljadega, siis kui ta üle piiri läheb või ei taju, et see on antud hetkel kohatu. Või siis teeb labaseid nalju.

Aga kui mul on paha tuju, siis üritab seda rõõmsamaks teha: esineb mulle, loeb luuletusi, mis ta kohapeal välja mõtleb, vahel tantsib ja laulab. :D:D:D

Tore on, et ta selline naljahammas on. Vähemalt ei ole igav. :)

No comments: