Thursday, May 8, 2008

Olen tegus, tegus, tegus! :)

Oh, küll ma olen täna tegus olnud!
No igal juhul enam-vähem. :)

Tööpäev pole muidugi veel lõppenud, aga ma kasutan väikest pausi ära.

Hommikul tulin varem kohale, sest eile ei jõudnud ma kolimist ette võtta, aga ma ei tahtnud ka kolleegile jalgu jääda, kui tema tuleb tööle ja mina pole ikka veel oma kraami saanud tema kabinetist minema viia.

Harjumatu oli nii varakult majas liikuda, oli vaikne ja võõras.
Aga ma sain kenasti hakkama, töö oli kiire ja korralik. :) Isegi arvuti sai kiirelt transporditud.

Asja iroonia peitus selles, et kolleegi ei tulnudki täna tööle! :) Kas tal juhtus midagi või mis iganes või oli ta teises majas oma tööülesandeid täitmas või mis iganes - igatahes täna ta oma vabastatud kabinetti ei ilmunud.

Igal juhul olen ma härjal sarvist haaranud - teen hoolega seda, mida oleksin pidanud juba pool aastat tagasi tegema! :) Kiire tegutseja olen, eks?!? :D:D:D
Ei lähegi aega rohkem kui pool aastakest ja - tehtud! :)

No tegelikult ma küll alles alustasin. Aga kuskilt peab ju alustama! :D

No comments: