Saturday, May 10, 2008

Praktiliselt tapetud

Sellist päeva ma oma elust ei mäleta.

Hommikul kell 11 algas proov ja kui ma naiivselt arvasin, et kella kolmest-neljast oleme vabad ja ma saan rahulikult veel kodust läbi käia, süüa ja riideid vahetada, siis tgelikkus oli hoopis teine.

Mees oli nii armas, et ehkki ta öösel töölt tuli, viis mu Suurde Linna mulle sobival ajal, kusjuures sain veel poest ja sidest läbi käia. Tegelikult oli põhipõhjus see, et ta ei saa päevasel ajal magada, kõik häirib teda ja ta oli niikuinii ärkvel.

Proov lõppes kell pool kuus, isegi natuke hiljem. Kuna mees oli väga väsinud, siis tahtis tema koju sõita, ma leidsin teised lahendused, sain lavastajaga kaubale.
Nii oligi, et kui üks proov lõppes (kuus ja pool tundi!!!), siis läks sujuvalt üle teiseks prooviks - väike puhkus autos ja siis täistambiga edasi.

Lõpetasime ca üheksa paiku, vist natuke hiljemgi, sest koju sain ca poole kümnest.
Kümme tundi proove. Kas see tundub normaalne?

Vahest mitte, aga praegu on väga huvitav nii siin kui seal.

Kahjuks enne esietendust tundub asi väga toores, me pole veel saanud asja algusest lõpuni korralikult ilma peatumata läbigi mängida. Me isegi ei tea, kaua see tükk kestab. :S
Aga see-eest saime täna kostüümid! Ja sääsed muide on kurjalt kallal! Lisaks mingid mustad pisikesed mutukad, aga hammustavad nii et vähe pole, käed ja jalad on punaseid täppe täis!

Tore on niimoodi kontrolletendusele vastu minna. :S
Pooli rekvisiitegi veel pole, reklaamist ma ei räägigi, plakatid saavad heal juhul paar päeva enne esietendust üles. :S
Ja ilm lubab külmaks minna, meil aga on suhteliselt õhukesed kleidikesed...

Suure linna proov läks aga sellepärast nii kaua, et täna sai valgus üles. See on tohutu töö. Õnneks tuli professionaalne P. ja konsulteeris meie A.-d ja Ü.-d,valgus sai paika.
Aga kuna täna oli kõigil aega varutud, siis sai ka valgustus kogu etenduse kestel paika, see oli aeganõudev, aga oluline. Tööpäevade õhtutel pole selleks aega.

Koju sain lõpuks poole kümne ajal.
Ja täna minust enam tekstikordajat ei ole. Ma ei suuda. Lähen magama. Varsti.

No comments: