Saturday, December 1, 2007

Superkiire

Täna oli superkiire päev, kuigi ma arvasin, et mul on pärastlõunani aega rahulikult toimetada. Ei olnud ühti!
Hea, et olin varajase ärkamisega, sest paraku pean ma nüüd alati oma telefoni välja lülitama, et mõni inimene sellesse nuhkima ei läheks, ja kui ma oleksin maganud, oleksin olnud tabamatu!

Kultuuriboss andis käsu olla poole tunni jooksul Kultuuritemplis - appi!? Mina veel ööriietuses, valmis asuma hommikusele kohvinautlemisele...

Nüüd läks kiireks! Aga ma ületasin end ja olin tõesti poole tunniga seal kus vaja. Muideks, väljas oli KÜLM!!!!

Ma külmetasin päris korralikult ja ega ägenev köha ei lasknud end kaua oodata.
Muidu ootamist oli kaua, mul hakkas lausa paha selle jokutamise peale, sest ma polnud ju süüa saanud, olin näljane, ilma kohvita, paha olla...

Ja tagatipuks oma haigeoleku ajal tormasin kokku inimestega, kellega mitte poleks kokku tahtnud põrgata!
Aga see on üks Murphy seadusi ilmselt - mida vähem sa kellegagi kokku tahad saada, seda tõenäolisemalt sa temaga kokku saad! :)

Kui olin teinud vajaliku asja ära, siis sain vahepeal koju, käisin kuumas vannis, sest olin üdini läbi külmunud (egas ma ometi vammustes saanud ju minna, ma loomulikult beib nagu ikka! :D:D:D) ja sain - oo, õndsust- süüa ja kohvi juua!!!

Oluliselt aega muidugi nautlemiseks ei jäänud, teisipidi vaja tagasi minna.
Sedapuhku läksin tõesti "vammustes" ja võtsin paremad rõivatükid kaasa, sest ei tahtnud enam külmetada, köha oli liiga rängaks läinud, kartsin, et ei saa sõnagi suust ilma köhapausideta.

Ma oli natuke üllatunud, kui nägin, et teised olid tavapäraselt kampsunites ja teksapükstes... ma arvasin, et kõik on kuidagi pidulikumalt või nii... aga noh, eks see ole nende asi ja nende valik... Minu visioon asjast oli siiski pidulikum, kuid me polnud sellest tõesti eelnevalt rääkinud.
Naljakas oli lihtsalt, et kõik teised olid nagu üks mees ühes stiilis ... :) Olid nemad kokku leppinud???!!! :)

Kordamine on tarkuse ema ning varsti hakkasime oma ebakindlusest jagu saama ja asja nautima, mida edasi, seda paremaks.
Aga see ei tähenda, et me hiljem rahul oleksime. :)

No comments: