Sunday, December 9, 2007

Proov - ülimõnus protsess

Täna oli proov.
L. pani meid tegema huvitavaid asju - püha õhtusöömaaeg laua ümber ja pildina, sundis meid oma rolli vajalikkust tõestama, käskis leida olulisi lõike tekstist, mis iseloomustaksid antud tegelast, andis ülesande iseloomustada tegelaskuju antud hetke mõtte järgi, oli vaja ette kanda oma kodune ülesanne jne.

Ehkki ma arvasin, et olen usin ja kodus olles loomulikult tegelen oma ülesandega, siiski päris nii see ei kujunenud. Nagu alati! :)
Eile võtsin teksti kätte ja lugesin läbi, tegin märkmeid, analüüsisin, arvasin, et täna teen seda veelkord, et midagi märkamata ei jääks. Aga läks natuke kiireks, korra sain küll läbi lugeda, aga tahan veel lugeda, et olulised asjad veel üle vaadata.

Proov oli ülihuvitav, nii põnev oli analüüsida, mõelda, vaielda, arutleda....
Kahju, et teised lavastajad pole sellise tööstiili viljelejad.
Kuidas saan ma rolli minna ja ise uskuda ja teisi uskuma panna, kui ma pole rolli üldse süüvinudki, pole analüüsinud, miks ta midagi teeb, miks ta üldse laval on ja mida tal öelda on.

Ei, ma ei vaidle vastu, saan rolli minna küll ja mul ei ole ümberkehastumisega probleeme, lihtsalt ma olen ise enda jaoks teinud ära selle töö (milline mu tegelaskuju on, miks teeb nii või naa), mida praegu koos teeme.
Koos teha on võrreldamatult huvitavam ja põnevam.

Igasuguseid vahvaid leide tuleb, põnevaid versioone, häid kilde. :)

Nädal on NII PIKK aeg... uus proov järgmisel pühapäeval! :)

No comments: