Friday, December 14, 2007

Kuidas korgitserita veini avada?

Tänu telefonist leitule ja suurele tülile jäin ka veinist ilma.
Mees tõi veini, mis oli ilmselt plaanis ära juua, aga tänu intsidendile seda ei avatud. :(

Kuna eelmisel korral veinipudeli avamise käigus purunes veinipudeliavaja, siis olen ma praegu abitu ise pudeli avamisel. :(
Praegu on küll selline tunne, et ma jooksin üksi selle veini ära, kui pudel avada õnnestub.

Oskab keegi kiiresti head nõu anda, kuidas ma selle ilma korgitserita lahti saaksin? :)

11 comments:

kukupai said...

Võta appi terav peenike nuga või käärid või mistahes peenem ork. Ainuke viga, et kork läheb selle torkimisega katki. Võib ka nii palju ainult torkida, et saab korgi pudeli sisse lükata. Mina olen niiviisi mõnelgi korral veini kätte saanud, paar tera korgipuru ei tee ju midagi, need saab välja sülitada.
Moodsamad veinipudelid on hoopis keeratava orgiga.

Kristiina said...

Kuidas Sa siis ei tea, et veinipudeleid avatakse tavaliselt kuvaldaga :DDD

Anonymous said...

üks süsteem on keerata pudel tagupidi, nt põlvede vahele, ja siis mingi tugeva, aga mitte väga jäiga asjaga (tossutald) taguda pudelipõhja rütmiliselt. kui seda osavalt teha, siis põrub kork üsna lahti ja lõpuks peab aint ära tõmbama.

siis on kruvi ja kruvikeeraja ja tangide nipp. keerad suurema kruvi sisse ja siis tangidega sikutad kruviga koos kordi välja.

ja no pintslivarrega on sisse lükatud mitu korki.

a keeratavad korgid pole üldse nagu päris. sest vein peab hingata saama.

(mina, rummine, sõpsiga :)

Anonymous said...

meenus veel: selle jaoks om 3l punsud ka head ;)

Anonymous said...

ja veel (õumaigaad, no ei suuda ju korralikult ühte kommentaari panna): mul on käekotis isiklik korgitser ka. paljugi mis. ja taskunoa küljes ka. nii et kui see, mis on köögisahtlis, katki läheb, ei juhtu ikka midagi.

seepärast ongi, et ma olen mõned korrad hätta jäänud ;)

valgeseelik said...

Aitäh kõigile heade nõuannete eest! Kuna ma pole veel veini kätte saanud, siis pean hakkama järjest variante proovima, milline kõige tulemuslikumaks osutub... :)

Kui veini kätte saan, joon teie terviseks! :):):)

valgeseelik said...

Blondiin küsib: kas kuvaldaga peaks esimesena proovima või jätaks selle viimaseks abinõuks? :D:D:D

Anonymous said...

ma jätaks kuvalda siiski viimaseks.

kunagi ,aastat 10 tagasi avasime sõbrannaga veini, korgitseriga. no ja kork tuligi pealt. koos pudelikaelaga. naegu saega lõigatud. väga kummaline kogemus.

btw: ma tahaksin sulle korgitseri kinkida, jõuluks ;) kuidas oleks võimalik see sulle toimetada?

valgeseelik said...

Kulla Myself, Sa oled NII ARMAS!!!! Ma kohe suisa ei tea, mida sellise kingisoovi kohta öelda... vist seda, et seda oleks mul hädasti vaja!!! :D:D:D
Aga kuidas seda kätte saada...? ;)Saada päkapikuga!;)

Anonymous said...

et panen sussi sisse ise, kiri peal: hea päkapikk, vii valgeseelikule? :)

ma arvan, et see ei toimi päris nii ...

valgeseelik said...

Sa ei usu päkapikkudesse? :) Aga ma mõtlen selle peale, kuidas asja korraldada. ;):P