Wednesday, December 26, 2007

Pealkirjata

Tänane päev oli ilus. Ei väsi seda kordamast. Mõtlen sellele tahes-tahtmata, ei saa üle ega ümber. Aga sõnadesse ei pane. Hoian kiivalt endas. :)

Õhtul oli väike jõulukoosviibimine tantsutrupiga.

Homne esinemine jääb ära, sest esinemispakkumine tuli liiga hilja ja inimesed ei ole seda oma jõuluaega planeerinud.
Noh, kahju tegelikult, aga ma ei hakka ju üksi ka taidlema... :)

Kahjuks jääb ka homne proov ära, sellest on väga kahjuuuuuu! :(

Aga see-eest on õhtu sisustatud vägagi elavdava tegevusega. :)

4 comments:

kukupai said...

Ka midagi ilusat ometi selle halli masenduse sekka :)
Tore, et Sul praegu hästi läheb

valgeseelik said...

Aitäh! Tõesti on mul endal ka hea meel, et väikesed imed on mu elu rõõmsamaks teinud ja vaatan ka igasugustele probleemidele/muredele palju optimistlikumalt. :)
Aga see on hea märkus, et halli masendust on mu blogis liiga palju....
Ehk tuleb uus aasta ka selle koha pealt parem? :D

lõvisüda said...

Mul on heameel, et suudad rõõmu tunda väikestest asjadest...:) ehk ka mina kunagi jälle...

valgeseelik said...

Kindlasti, Lõvisüda, kunagi see aeg tuleb... olgu poole aasta, aasta või kahe pärast, aga kunagi tuleb see niikuinii...